Centrum Usług Wspólnych w Lubaniu
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 510201531-N-2020
z dnia 14-10-2020 r.
Centrum Usług Wspólnych w Lubaniu: Działania na rzecz wsparcia i rozwoju uczniów w gminie Lubanie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu Działania na rzecz wsparcia i rozwoju uczniów w gminie Lubanie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568391-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Lubaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 36614384200000,
ul. Lubanie
61,
87-732
Lubanie, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
54-251-35-16, e-mail
cuwlubanie@onet.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Działania na rzecz wsparcia i rozwoju uczniów w gminie Lubanie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i
pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć rozwijających kompetencje
kluczowe uczniów, prowadzonych w Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w
Lubaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: zakup
doposażenia bazy dydaktycznej - szczegółowy opis: Załącznik nr 1 - Zakup
wyposażenia pracowni przedmiotowych - informatycznej, języków obcych,
matematycznej, biologicznej, chemiczno-fizycznej. - Okres gwarancji na
całość przedmiotu zamówienia: nie mniej niż 1 rok od dnia odbioru
przedmiotu zamówienia bez wad. Wykonawca zobowiązany jest do: - dostawy
fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń i pomocy dydaktycznych;
przedmiot zamówienia ma być wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń,
po złożeniu gotowy do eksploatacji oraz tożsamy ze wskazanym w Ofercie;
Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego sprzętu i jego
zgodność ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w
Załączniku Nr 1 do SIWZ; - dostawy po 1 zestawie baterii do wszystkich
elementów, w których przewidziane jest użycie baterii; - jednorazowej
dostawy przedmiotu zamówienia, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z
Zamawiającym (przynajmniej na 1 dzień przed planowaną dostawą), do
budynku szkoły, adres: Lubanie 14, 87-732 Lubanie; - wniesienia
wszystkich elementów przedmiotu zamówienia w miejsce przeznaczenia, -
usunięcia szkód powstałych na skutek wnoszenia przedmiotu zamówienia
oraz wszelkich innych szkód powstałych w wyniku działań podejmowanych
przez osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu
zamówienia; - realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi
przepisami bhp i ppoż. oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie
przepisami prawa; - zachowania porządku w obrębie wykonywanej dostawy
przedmiotu zamówienia; - udziału w protokolarnym odbiorze zrealizowanego
przedmiotu zamówienia. 2. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu
zamówienia: - wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu
przed odbiorem końcowym atestów dopuszczenia do obrotu i użytkowania,
certyfikatów, instrukcji, rysunków materiałów użytych do wykonania
przedmiotu zamówienia – w języku polskim. - wykonawca zobowiązany jest
wykonać przedmiot zamówienia z użyciem materiałów, sprzętów i urządzeń o
parametrach nie gorszych i jakości nie gorszej niż określono w
Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. - oferowany przedmiot
zamówienia ma spełniać wymogi określone obowiązującym prawem, materiały
zastosowane do jego realizacji zostały dopuszczone do jego stosowania,
spełniają między innymi określone normy i parametry. - wykonawca
zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu
zamówionego towaru i ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia towaru,
powstałe podczas transportu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
39162110-9,
39162000-5,
39162200-7,
30213100-6,
30230000-0,
30231310-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|